Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мельник, Катерина | |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T10:57:23Z | |
dc.date.available | 2025-05-22T10:57:23Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Мельник К. Особливості формування словотворчих операцій у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Катерина Мельник. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9165 | |
dc.description.abstract | Навчання рідної мови є одним із найважливіших завдань розумового, морального та естетичного виховання дітей у період дошкільного віку. Але мовлення як одна із провідних складових психічного та особистісного розвитку повноцінним засобом комунікації може виступати лише тоді, коли збережені, а у випадках наявності мовленнєвих порушень, виправлені або скориговані усі його структурні компоненти. Організація ефективної корекційної роботи з подолання проблем мовленнєвого розвитку та лінгвістична підготовка дітей до навчання у закладі загальної середньої освіти безпосередньо пов’язана з визначенням змісту, методів і прийомів логопедичного супроводу. Мета роботи – вивчення комунікативних компетенцій у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення для визначення оптимальної моделі їхнього логопедичного супроводу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування словотворчих операцій у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 76 | uk_UA |