Репозиторий Dspace

Особливості формування словотворчих операцій у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мельник, Катерина
dc.date.accessioned 2025-05-22T10:57:23Z
dc.date.available 2025-05-22T10:57:23Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мельник К. Особливості формування словотворчих операцій у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Катерина Мельник. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9165
dc.description.abstract Навчання рідної мови є одним із найважливіших завдань розумового, морального та естетичного виховання дітей у період дошкільного віку. Але мовлення як одна із провідних складових психічного та особистісного розвитку повноцінним засобом комунікації може виступати лише тоді, коли збережені, а у випадках наявності мовленнєвих порушень, виправлені або скориговані усі його структурні компоненти. Організація ефективної корекційної роботи з подолання проблем мовленнєвого розвитку та лінгвістична підготовка дітей до навчання у закладі загальної середньої освіти безпосередньо пов’язана з визначенням змісту, методів і прийомів логопедичного супроводу. Мета роботи – вивчення комунікативних компетенцій у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення для визначення оптимальної моделі їхнього логопедичного супроводу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування словотворчих операцій у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 76 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись