Репозиторий Dspace

Корекція розпізнавання та розуміння інтонацій в мовленні у дітей із системними порушеннями мовлення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Пойда, Людмила
dc.date.accessioned 2025-05-22T12:01:05Z
dc.date.available 2025-05-22T12:01:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Пойда Л. Корекція розпізнавання та розуміння інтонацій в мовленні у дітей із системними порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Людмила Пойда. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9167
dc.description.abstract На сьогодні у практиці виховання дітей із затримкою психічного розвитку дедалі більшої гостроти набувають проблеми, пов’язані з удосконаленням їхньої комунікативної поведінки та міжособистісних відносин. Це стимулює пошук нових підходів до подолання непродуктивних способів і прийомів спілкування та взаємодії дітей із затримкою психічного розвитку, до активізації можливостей саморегуляції дитини у взаємодії з соціумом. Мета роботи – дослідити особливості психолого-педагогічних основ формування та корекції розпізнавання та розуміння емоційних інтонацій у дітей із затримкою психічного розвитку з системними порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Корекція розпізнавання та розуміння інтонацій в мовленні у дітей із системними порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 101 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись