Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Пойда, Людмила | |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T12:01:05Z | |
dc.date.available | 2025-05-22T12:01:05Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Пойда Л. Корекція розпізнавання та розуміння інтонацій в мовленні у дітей із системними порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Людмила Пойда. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9167 | |
dc.description.abstract | На сьогодні у практиці виховання дітей із затримкою психічного розвитку дедалі більшої гостроти набувають проблеми, пов’язані з удосконаленням їхньої комунікативної поведінки та міжособистісних відносин. Це стимулює пошук нових підходів до подолання непродуктивних способів і прийомів спілкування та взаємодії дітей із затримкою психічного розвитку, до активізації можливостей саморегуляції дитини у взаємодії з соціумом. Мета роботи – дослідити особливості психолого-педагогічних основ формування та корекції розпізнавання та розуміння емоційних інтонацій у дітей із затримкою психічного розвитку з системними порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Корекція розпізнавання та розуміння інтонацій в мовленні у дітей із системними порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 101 | uk_UA |