dc.contributor.author |
Довжан, Анна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-23T06:34:24Z |
|
dc.date.available |
2025-05-23T06:34:24Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Довжан А. Роль батьків у процесі логопедичної корекції порушень мовлення у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Анна Довжан. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 70 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9168 |
|
dc.description.abstract |
Роль сім’ї у вихованні дитини важко переоцінити. У психолого-педагогічній літературі існує безліч методів і методик, спрямованих на вивчення, діагностику та консультування сімей, у яких виховуються діти з порушеннями мовлення. Однак на практиці логопеди часто не залучають батьків до активної співпраці в процесі мовленнєвого розвитку їхніх дітей. Мета роботи – аналіз теоретичних основ та експериментальне вивчення педагогічних умов готовності майбутніх логопедів до співпраці з батьками дітей з порушеннями мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Роль батьків у процесі логопедичної корекції порушень мовлення у дітей дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
70 |
uk_UA |