dc.contributor.author |
Гаращук, Любов |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-27T08:48:25Z |
|
dc.date.available |
2025-05-27T08:48:25Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Гаращук Л. Формування риторичної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення засобами художніх творів: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Любов Гаращук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 75 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9181 |
|
dc.description.abstract |
Сучасні освітні стандарти все більше уваги приділяють багатоаспектному розвитку мовлення, адже загальна мовленнєва компетентність є складною та комплексною якістю особистості. Одними із її головних компонентів є риторичні вміння. Саме риторична компетентність забезпечує ефективність комунікації, що посилює вплив на слухача та дозволяє особистості самовиражатися. Мета дослідження – розробити та апробувати методику навчально-корекційної роботи, спрямовану на формування риторичної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення засобами художніх творів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування риторичної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення засобами художніх творів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
75 |
uk_UA |