Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гаращук, Любов | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T08:48:25Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T08:48:25Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гаращук Л. Формування риторичної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення засобами художніх творів: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Любов Гаращук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 75 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9181 | |
dc.description.abstract | Сучасні освітні стандарти все більше уваги приділяють багатоаспектному розвитку мовлення, адже загальна мовленнєва компетентність є складною та комплексною якістю особистості. Одними із її головних компонентів є риторичні вміння. Саме риторична компетентність забезпечує ефективність комунікації, що посилює вплив на слухача та дозволяє особистості самовиражатися. Мета дослідження – розробити та апробувати методику навчально-корекційної роботи, спрямовану на формування риторичної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення засобами художніх творів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування риторичної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення засобами художніх творів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 75 | uk_UA |