ElarK-PNU

Формування риторичної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення засобами художніх творів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаращук, Любов
dc.date.accessioned 2025-05-27T08:48:25Z
dc.date.available 2025-05-27T08:48:25Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гаращук Л. Формування риторичної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення засобами художніх творів: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Любов Гаращук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9181
dc.description.abstract Сучасні освітні стандарти все більше уваги приділяють багатоаспектному розвитку мовлення, адже загальна мовленнєва компетентність є складною та комплексною якістю особистості. Одними із її головних компонентів є риторичні вміння. Саме риторична компетентність забезпечує ефективність комунікації, що посилює вплив на слухача та дозволяє особистості самовиражатися. Мета дослідження – розробити та апробувати методику навчально-корекційної роботи, спрямовану на формування риторичної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення засобами художніх творів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування риторичної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення засобами художніх творів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 75 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу