dc.contributor.author |
Готюр, Світлана |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-28T10:50:43Z |
|
dc.date.available |
2025-05-28T10:50:43Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Готюр С. Особливості формування переказу та зв’язної розповіді у дітей із системним порушенням мовлення середнього шкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Світлана Готюр. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9183 |
|
dc.description.abstract |
Успішне засвоєння та розвиток мовлення дітей середнього шкільного віку є однією з ключових умов їхнього розвитку і становлення особистості. Однією з найсерйозніших та найактуальніших проблем сьогодення є організація мовленнєвого розвитку дітей середнього шкільного віку з системним порушенням мовлення. Незважаючи на те, що питанням зв’язного мовлення дітей та його розвитку присвячено чимало досліджень, ця тема залишається актуальною. Мета дослідження – виявити особливості зв’язного мовлення та визначити зміст логопедичної роботи з формування переказу та зв’язної розповіді у дітей середнього шкільного віку із системним порушенням мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування переказу та зв’язної розповіді у дітей із системним порушенням мовлення середнього шкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
82 |
uk_UA |