ElarK-PNU

Особливості формування переказу та зв’язної розповіді у дітей із системним порушенням мовлення середнього шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Готюр, Світлана
dc.date.accessioned 2025-05-28T10:50:43Z
dc.date.available 2025-05-28T10:50:43Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Готюр С. Особливості формування переказу та зв’язної розповіді у дітей із системним порушенням мовлення середнього шкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Світлана Готюр. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9183
dc.description.abstract Успішне засвоєння та розвиток мовлення дітей середнього шкільного віку є однією з ключових умов їхнього розвитку і становлення особистості. Однією з найсерйозніших та найактуальніших проблем сьогодення є організація мовленнєвого розвитку дітей середнього шкільного віку з системним порушенням мовлення. Незважаючи на те, що питанням зв’язного мовлення дітей та його розвитку присвячено чимало досліджень, ця тема залишається актуальною. Мета дослідження – виявити особливості зв’язного мовлення та визначити зміст логопедичної роботи з формування переказу та зв’язної розповіді у дітей середнього шкільного віку із системним порушенням мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування переказу та зв’язної розповіді у дітей із системним порушенням мовлення середнього шкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу