Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Готюр, Світлана | |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T10:50:43Z | |
dc.date.available | 2025-05-28T10:50:43Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Готюр С. Особливості формування переказу та зв’язної розповіді у дітей із системним порушенням мовлення середнього шкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Світлана Готюр. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9183 | |
dc.description.abstract | Успішне засвоєння та розвиток мовлення дітей середнього шкільного віку є однією з ключових умов їхнього розвитку і становлення особистості. Однією з найсерйозніших та найактуальніших проблем сьогодення є організація мовленнєвого розвитку дітей середнього шкільного віку з системним порушенням мовлення. Незважаючи на те, що питанням зв’язного мовлення дітей та його розвитку присвячено чимало досліджень, ця тема залишається актуальною. Мета дослідження – виявити особливості зв’язного мовлення та визначити зміст логопедичної роботи з формування переказу та зв’язної розповіді у дітей середнього шкільного віку із системним порушенням мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування переказу та зв’язної розповіді у дітей із системним порушенням мовлення середнього шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 82 | uk_UA |