dc.contributor.author |
Губай, Дарія |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-28T11:12:24Z |
|
dc.date.available |
2025-05-28T11:12:24Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Губай Д. Виховання самостійності у іграх з правилами у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Дарія Губай. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9184 |
|
dc.description.abstract |
На думку дослідників, великий вплив на становлення самостійності дошкільників впливає ігрова діяльність, яка є важливим джерелом розвитку та забезпечує зміну соціальних і пізнавальних потреб дитини в різні вікові періоди. Самостійність у дітей з тяжкими порушеннями мовлення розглядається в контексті соціальних досягнень дошкільного віку, а шляхи її становлення – в ігровій та продуктивній взаємодії, в яких дитина опановує навички комунікації та кооперації в умовах спільної діяльності з однолітком. Мета дослідження – наукове обґрунтування та розробка комплексу педагогічних умов, що сприяють ефективному вихованню самостійності у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення в іграх із правилами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Виховання самостійності у іграх з правилами у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
86 |
uk_UA |