ElarK-PNU

Особливості розвитку комунікативних компетенцій у дітей з розладами спектру аутизму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ляховець, Олена
dc.date.accessioned 2025-05-29T06:39:06Z
dc.date.available 2025-05-29T06:39:06Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ляховець Я. Особливості розвитку комунікативних компетенцій у дітей з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Олена Ляховець. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9188
dc.description.abstract Вербальне мовлення та комунікація в цілому виступає основою соціальної взаємодії. Для більшості людей процес оволодіння навичками спілкування не виявляється складним. Але існує певна частина людей, які не здатні використовувати мовлення для повноцінного спілкування. Деякі люди не можуть застосовувати вербалізацію взагалі. Мовлення інших людей розвинене на недостатньому рівні, щоб виконувати усі комунікативні функції. У даному випадку є необхідність звернутися до інших, невербальних, допоміжних та альтернативних засобів комунікації, що доповнюють або заміщують вербальне мовлення. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей комунікативних компетенцій у дітей із розладами спектру аутизму дошкільного віку та обґрунтуванні методики використання невербальних засобів для їхнього розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості розвитку комунікативних компетенцій у дітей з розладами спектру аутизму uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 92 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу