ElarK-PNU

Особливості використання альтернативних засобів комунікації дітьми з розладами спектру аутизму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Паламарюк, Олександра
dc.date.accessioned 2025-05-29T11:56:38Z
dc.date.available 2025-05-29T11:56:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Паламарюк О. Особливості використання альтернативних засобів комунікації дітьми з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Олександра Паламарюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9194
dc.description.abstract На сьогодні проблема функціонування осіб з розладами спектру аутизму набуває все більшого висвітлення з метою розуміння критеріїв діагностики та методів корекції цього порушення. При цьому все більше уваги приділяється удосконаленню кваліфікованих методів діагностики аутизму з урахуванням біомедичних та психосоціальних аспектів. Серед науковців спостерігається зростання цікавості до вивчення ефективності індивідуальних підходів до корекції цих психічних порушень, що враховують унікальність кожної дитини з розладами спектру аутизму. Мета роботи – дослідити особливості розвитку комунікативних навичок дітей із розладами спектру аутизму і визначити необхідні рівні підтримки при організації з ними інклюзивної форми навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості використання альтернативних засобів комунікації дітьми з розладами спектру аутизму uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 84 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу