Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Паламарюк, Олександра | |
dc.date.accessioned | 2025-05-29T11:56:38Z | |
dc.date.available | 2025-05-29T11:56:38Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Паламарюк О. Особливості використання альтернативних засобів комунікації дітьми з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Олександра Паламарюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 84 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9194 | |
dc.description.abstract | На сьогодні проблема функціонування осіб з розладами спектру аутизму набуває все більшого висвітлення з метою розуміння критеріїв діагностики та методів корекції цього порушення. При цьому все більше уваги приділяється удосконаленню кваліфікованих методів діагностики аутизму з урахуванням біомедичних та психосоціальних аспектів. Серед науковців спостерігається зростання цікавості до вивчення ефективності індивідуальних підходів до корекції цих психічних порушень, що враховують унікальність кожної дитини з розладами спектру аутизму. Мета роботи – дослідити особливості розвитку комунікативних навичок дітей із розладами спектру аутизму і визначити необхідні рівні підтримки при організації з ними інклюзивної форми навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості використання альтернативних засобів комунікації дітьми з розладами спектру аутизму | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 84 | uk_UA |