dc.contributor.author |
Рижак, Вікторія |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-02T07:42:17Z |
|
dc.date.available |
2025-06-02T07:42:17Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Рижак В. Особливості використання фольклору у логопедичній роботі з молодшими школярами із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Вікторія Рижак. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 76 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9199 |
|
dc.description.abstract |
На сьогодні значне збільшення кількості дітей, які мають порушення мовлення, та ускладнення корекційної роботи з ними спонукає до пошуку нових ефективних шляхів вирішення цієї проблеми. Надзвичайно важливою запорукою повноцінного розвитку дитини є своєчасне засвоєння нею правильної вимови фонем та формування вміння контролювати свою вимову у процесі спілкування з оточуючими. Тому спеціальні фахівці, зокрема, вчителі-логопеди, звертають все більше уваги на корекційні можливості фольклору та його використання у процесі навчання і виховання дітей з порушеннями мовлення. Мета роботи – дослідити особливості розвитку діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення та розробити методику його формування засобами фольклору. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості використання фольклору у логопедичній роботі з молодшими школярами із загальним недорозвитком мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
76 |
uk_UA |