dc.contributor.author |
Боднар, Оксана |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-02T11:55:04Z |
|
dc.date.available |
2025-06-02T11:55:04Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Боднар О. Особливості роботи з розвитку фонематичного сприймання у дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Оксана Боднар. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9206 |
|
dc.description.abstract |
Більшість дітей у старшому дошкільному віці оволодівають звуковою стороною мовлення, мають відповідний віку активний і пасивний словник, вміють синтаксично та граматично правильно будувати речення. Однак, не у всіх дітей процес оволодіння мовленням відбувається за нормотиповою схемою розвитку. У окремих випадках він відстає або відхиляється від онтогенетичної послідовності. Мета роботи – на основі аналізу літературних джерел та даних, отриманих в результаті проведення констатувальної частини експериментального дослідження, обґрунтувати та розробити методичні рекомендації, спрямовані на розвиток і корекцію фонематичного сприймання у дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості роботи з розвитку фонематичного сприймання у дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
80 |
uk_UA |