dc.contributor.author |
Чайковська, Анна |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-03T08:09:46Z |
|
dc.date.available |
2025-06-03T08:09:46Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Чайковська А. Формування здатності асистента вчителя до організаційно-методичної роботи в класах з учнями, які мають порушення мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Анна Чайковська. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9208 |
|
dc.description.abstract |
У сучасних наукових розвідках більше уваги приділяється напрямам роботи асистентам вчителя з учнями з різними видами порушень, в тому числі з мовленнєвими порушеннями. Проте поза кутом наукового зору залишається дослідження стану готовності й здатності асистентів вчителів до здійснення дієвого організаційно-методичного супроводу учнів з мовленнєвими порушеннями у закладах освіти. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю ґрунтовного аналізу особливостей роботи асистента вчителя з дітьми з мовленнєвими порушеннями, важливістю дієвого педагогічного супроводу молодших школярів із різними порушеннями мовлення у закладах освіти, необхідністю формування здатності асистента вчителя до здійснення ефективної педагогічної підтримки здобувачів початкової освіти із різними мовленнєвими деструкціями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування здатності асистента вчителя до організаційно-методичної роботи в класах з учнями, які мають порушення мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
74 |
uk_UA |