ElarK-PNU

Формування здатності асистента вчителя до організаційно-методичної роботи в класах з учнями, які мають порушення мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чайковська, Анна
dc.date.accessioned 2025-06-03T08:09:46Z
dc.date.available 2025-06-03T08:09:46Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Чайковська А. Формування здатності асистента вчителя до організаційно-методичної роботи в класах з учнями, які мають порушення мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Анна Чайковська. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9208
dc.description.abstract У сучасних наукових розвідках більше уваги приділяється напрямам роботи асистентам вчителя з учнями з різними видами порушень, в тому числі з мовленнєвими порушеннями. Проте поза кутом наукового зору залишається дослідження стану готовності й здатності асистентів вчителів до здійснення дієвого організаційно-методичного супроводу учнів з мовленнєвими порушеннями у закладах освіти. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю ґрунтовного аналізу особливостей роботи асистента вчителя з дітьми з мовленнєвими порушеннями, важливістю дієвого педагогічного супроводу молодших школярів із різними порушеннями мовлення у закладах освіти, необхідністю формування здатності асистента вчителя до здійснення ефективної педагогічної підтримки здобувачів початкової освіти із різними мовленнєвими деструкціями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування здатності асистента вчителя до організаційно-методичної роботи в класах з учнями, які мають порушення мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 74 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу