Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чайковська, Анна | |
dc.date.accessioned | 2025-06-03T08:09:46Z | |
dc.date.available | 2025-06-03T08:09:46Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Чайковська А. Формування здатності асистента вчителя до організаційно-методичної роботи в класах з учнями, які мають порушення мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Анна Чайковська. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9208 | |
dc.description.abstract | У сучасних наукових розвідках більше уваги приділяється напрямам роботи асистентам вчителя з учнями з різними видами порушень, в тому числі з мовленнєвими порушеннями. Проте поза кутом наукового зору залишається дослідження стану готовності й здатності асистентів вчителів до здійснення дієвого організаційно-методичного супроводу учнів з мовленнєвими порушеннями у закладах освіти. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю ґрунтовного аналізу особливостей роботи асистента вчителя з дітьми з мовленнєвими порушеннями, важливістю дієвого педагогічного супроводу молодших школярів із різними порушеннями мовлення у закладах освіти, необхідністю формування здатності асистента вчителя до здійснення ефективної педагогічної підтримки здобувачів початкової освіти із різними мовленнєвими деструкціями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування здатності асистента вчителя до організаційно-методичної роботи в класах з учнями, які мають порушення мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 74 | uk_UA |