ElarK-PNU

Формування лексичних умінь у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами логоритміки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Левицька, Христина
dc.date.accessioned 2025-06-04T10:35:21Z
dc.date.available 2025-06-04T10:35:21Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Левицька Х. Формування лексичних умінь у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами логоритміки: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Христина Левицька. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9214
dc.description.abstract Недорозвинення лексичної сторони мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення відображається на засвоєнні інших компонентів мовленнєвої системи (граматичної будови, зв’язного мовлення). Розвиток лексичної складової мовлення відбувається на спеціальних заняттях під керівництвом логопеда. Організовуючи різні види логопедичної діяльності, логопед може успішно розв’язувати задачі з розвитку лексичних умінь. Невід’ємною частиною корекційного впливу на дошкільників є логопедичні ритми, оскільки багато дітей не тільки страждають від мовленнєвих розладів, але й мають ряд ознак загального та незначного рухового порушення, психологічних проблем та ін. Мета роботи – теоретичне обґрунтування й експериментальна перевірка впливу засобів логоритміки на формування лексичних умінь у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІ-ІІІ рівня. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування лексичних умінь у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами логоритміки uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 101 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу