ElarK-PNU

Особливості формування просодичної сторони мовлення у дошкільників із стертою дизартрією

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макаренко, Анастасія
dc.date.accessioned 2025-06-04T12:35:26Z
dc.date.available 2025-06-04T12:35:26Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Макаренко А. Особливості формування просодичної сторони мовлення у дошкільників із стертою дизартрією: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Анастасія Макаренко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9215
dc.description.abstract Глобальні зміни у соціально-економічних і політичних сферах, пов’язані з реформуванням та модернізацією різних галузей, спрямовані на підвищення уваги до надання освітніх та корекційно-розвивальних послуг з метою забезпечення соціальної інтеграції та життєвих потреб осіб із порушеннями психофізичного розвитку, зокрема з порушеннями мовленнєвого розвитку. Стерта дизартрія є порушенням мовленнєвого розвитку, яке виражається у розладах фонетичного та просодичного компонентів мовленнєвої функціональної системи та виникає, як наслідок невираженого мікроорганічного ураження головного мозку. Мета роботи – обґрунтування (на базі дослідження), розробка та апробація програми логопедичної роботи з формування просодичної сторони мовлення дошкільників зі стертою дизартрією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування просодичної сторони мовлення у дошкільників із стертою дизартрією uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу