Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Макаренко, Анастасія | |
dc.date.accessioned | 2025-06-04T12:35:26Z | |
dc.date.available | 2025-06-04T12:35:26Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Макаренко А. Особливості формування просодичної сторони мовлення у дошкільників із стертою дизартрією: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Анастасія Макаренко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9215 | |
dc.description.abstract | Глобальні зміни у соціально-економічних і політичних сферах, пов’язані з реформуванням та модернізацією різних галузей, спрямовані на підвищення уваги до надання освітніх та корекційно-розвивальних послуг з метою забезпечення соціальної інтеграції та життєвих потреб осіб із порушеннями психофізичного розвитку, зокрема з порушеннями мовленнєвого розвитку. Стерта дизартрія є порушенням мовленнєвого розвитку, яке виражається у розладах фонетичного та просодичного компонентів мовленнєвої функціональної системи та виникає, як наслідок невираженого мікроорганічного ураження головного мозку. Мета роботи – обґрунтування (на базі дослідження), розробка та апробація програми логопедичної роботи з формування просодичної сторони мовлення дошкільників зі стертою дизартрією. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування просодичної сторони мовлення у дошкільників із стертою дизартрією | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 82 | uk_UA |