Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельник, Наталія | |
dc.date.accessioned | 2025-06-05T06:12:04Z | |
dc.date.available | 2025-06-05T06:12:04Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Мельник Н. Формування слухової уваги у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами дидактичних ігор: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Наталія Мельник. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 72 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9216 | |
dc.description.abstract | Враховуючи основні тенденції сучасного навчання Нової української школи, здобувач початкової освіти під час дошкільного розвитку має набути певні мовленнєві вміння та навички: взаємодія з близьким оточенням, розуміння та використання інформації в різних комунікативних ситуаціях; сприймання, аналізування, інтерпретація, критичне оцінювання інформативної дійсності в текстах різних видів; висловлювання думок, почуттів та ставлення в усному та писемному мовленні; аналіз власного мовлення та ін. Варто зазначити, що мовленнєвий розвиток забезпечують вищі психічні функції, в тому числі й властивості уваги. Мета роботи – обґрунтування навчально-розвивальної методики з використанням засобів дидактичних ігор, спрямованих на формування слухової уваги в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування слухової уваги у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами дидактичних ігор | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 72 | uk_UA |