ElarK-PNU

Вивчення готовності педагогів закладів дошкільної освіти до роботи з дітьми з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мількович, Тетяна
dc.date.accessioned 2025-06-05T07:34:55Z
dc.date.available 2025-06-05T07:34:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мількович Т. Вивчення готовності педагогів закладів дошкільної освіти до роботи з дітьми з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Тетяна Мількович. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9217
dc.description.abstract У зв’язку з кардинальними змінами у галузі освіти щодо реалізації принципу доступності якісної освіти для усіх, зокрема для осіб з особливими освітніми потребами, постає необхідність організації відповідного освітнього простору у різних типах закладів, зокрема дошкільних. Батьки дітей з особливими освітніми потребами тепер не шукають винятково спеціальні освітні заклади, їм достатньо звернутися до керівника закладу дошкільної освіти із заявою про зарахування своєї дитини. Це дозволяє максимально наблизити освітні установи до дитини, не виключати її із сімейного оточення на тривалий час, позитивно вирішувати проблеми соціалізації і максимально повноцінного життя у суспільстві. Мета роботи полягає у визначенні рівня готовності педагогів закладів дошкільної освіти до організації спільного корекційно-розвивального простору для дітей із тяжкими порушеннями мовленнєвого розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Вивчення готовності педагогів закладів дошкільної освіти до роботи з дітьми з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 87 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу