ElarK-PNU

Формування лексичної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення з використанням ментальних карток

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мошенко, Світлана
dc.date.accessioned 2025-06-05T08:14:37Z
dc.date.available 2025-06-05T08:14:37Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мошенко С. Формування лексичної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення з використанням ментальних карток: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Світлана Мошенко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9218
dc.description.abstract Лексична компетенція дітей старшого дошкільного віку є важливою складовою мовленнєвої готовності до навчання в закладах загальної освіти. Недорозвинення лексичного рівня мовлення становлять основну проблему в соціальному й освітньому просторі під час комунікації з близьким оточенням та навчання. Формування лексичної компетенції стає передовим завданням в закладах дошкільної освіти, вирішення якого допоможе наблизити дітей з порушеннями мовлення до рівня розвитку їх нормотипових однолітків. Мета роботи – обґрунтувати та адаптувати навчально-розвивальну методику з використанням ментальних карток, спрямовану на формування лексичної компетенції в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування лексичної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення з використанням ментальних карток uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу