ElarK-PNU

Формування діалогічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нич, Ярина
dc.date.accessioned 2025-06-05T11:40:47Z
dc.date.available 2025-06-05T11:40:47Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Нич Я. Формування діалогічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Ярина Нич. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9220
dc.description.abstract У дошкільному віці дитина засвоює мовлення у процесі спілкування, а діалог є основною формою спілкування. Сучасний освітній процес ґрунтується на інтерактивних технологіях і потребує постійного діалогу з дитиною, тому формування діалогічного мовлення займає провідне місце у мовленнєвій підготовці дітей. На сьогодні є усі підстави констатувати тенденцію збільшення кількості дітей дошкільного віку із мовленнєвими порушеннями. Однією з найбільш поширених форм порушень мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку є загальне недорозвинення мовлення. Мета роботи – розкриття особливостей оволодіння діалогічним мовленням дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення, визначення методичних шляхів формування діалогічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку зазначеної категорії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування діалогічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 74 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу