Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нич, Ярина | |
dc.date.accessioned | 2025-06-05T11:40:47Z | |
dc.date.available | 2025-06-05T11:40:47Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Нич Я. Формування діалогічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Ярина Нич. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9220 | |
dc.description.abstract | У дошкільному віці дитина засвоює мовлення у процесі спілкування, а діалог є основною формою спілкування. Сучасний освітній процес ґрунтується на інтерактивних технологіях і потребує постійного діалогу з дитиною, тому формування діалогічного мовлення займає провідне місце у мовленнєвій підготовці дітей. На сьогодні є усі підстави констатувати тенденцію збільшення кількості дітей дошкільного віку із мовленнєвими порушеннями. Однією з найбільш поширених форм порушень мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку є загальне недорозвинення мовлення. Мета роботи – розкриття особливостей оволодіння діалогічним мовленням дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення, визначення методичних шляхів формування діалогічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку зазначеної категорії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування діалогічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 74 | uk_UA |