ElarK-PNU

Особливості формування фонематичного слуху у дітей з порушеннями інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Патлай, Яна
dc.date.accessioned 2025-06-06T06:48:26Z
dc.date.available 2025-06-06T06:48:26Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Патлай Я. Особливості формування фонематичного слуху у дітей з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Яна Патлай. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9222
dc.description.abstract Відомо, що людина користується звуковим мовленням. Саме звукове мовлення виступає основним засобом комунікації людей. А для його сприймання й усвідомлення необхідний достатній розвиток слухового сприймання. Саме через становлення фонетичного слуху відбувається розуміння мовлення інших людей. І будь-які, навіть незначні проблеми його розвитку можуть призвести до значних відставань, викривлень або порушень становлення мовленнєвої функції, що в цілому призведе до затримки розвитку пізнавальних процесів. Мета роботи – обґрунтування методики вивчення особливостей формування і розвитку фонематичного слуху в дітей з порушеннями інтелекту, визначення груп відповідно до їхньої сформованості, розроблення напрямків логопедичного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями в закладі спеціальної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування фонематичного слуху у дітей з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу