Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Патлай, Яна | |
dc.date.accessioned | 2025-06-06T06:48:26Z | |
dc.date.available | 2025-06-06T06:48:26Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Патлай Я. Особливості формування фонематичного слуху у дітей з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Яна Патлай. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9222 | |
dc.description.abstract | Відомо, що людина користується звуковим мовленням. Саме звукове мовлення виступає основним засобом комунікації людей. А для його сприймання й усвідомлення необхідний достатній розвиток слухового сприймання. Саме через становлення фонетичного слуху відбувається розуміння мовлення інших людей. І будь-які, навіть незначні проблеми його розвитку можуть призвести до значних відставань, викривлень або порушень становлення мовленнєвої функції, що в цілому призведе до затримки розвитку пізнавальних процесів. Мета роботи – обґрунтування методики вивчення особливостей формування і розвитку фонематичного слуху в дітей з порушеннями інтелекту, визначення груп відповідно до їхньої сформованості, розроблення напрямків логопедичного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями в закладі спеціальної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування фонематичного слуху у дітей з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 80 | uk_UA |