dc.contributor.author |
Божок, Софія |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-11T12:11:42Z |
|
dc.date.available |
2025-06-11T12:11:42Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Божок С. Подолання труднощів опанування навичкою читання в учнів початкових класів з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Софія Божок. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9237 |
|
dc.description.abstract |
Порушення читання в початкових класах в закладах загальної середньої освіти зустрічаються достатньо часто. Це підтверджує зростання кількості учнів з порушеннями читання. Використання гаджетів, інтернет-ресурсів для пошуку інформації, виконання домашнього завдання з допомогою інтернет-порталів, текстових редакторів, голосових команд негативно впливає на формування правильного читання. Мета роботи – вивчення сформованості психофізіологічної бази процесу читання і зміст корекційно-логопедичної роботи з подолання дислексії у дітей молодшого шкільного віку з першим рівнем підтримки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Подолання труднощів опанування навичкою читання в учнів початкових класів з порушеннями мовленнєвого розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
79 |
uk_UA |