dc.contributor.author |
Дубова, Марія |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-12T10:59:38Z |
|
dc.date.available |
2025-06-12T10:59:38Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Дубова М. Особливості формування готовності до засвоєння грамоти дітьми з тяжкими порушеннями мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Марія Дубова. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 90 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9243 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність вирішення проблеми неготовності дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення до засвоєння грамоти зумовлена значним збільшенням кількості дітей дошкільного віку (від 8% до 25%), які відчувають труднощі вже на початковому етапі навчання грамоти. Встановлена наявність у дітей даної групи порушень мовленнєвого розвитку, що мають тенденцію набувати стійкого характеру та кількісно збільшуватися. Мета роботи – наукове обґрунтування, розробка й експериментальна перевірка методики формування готовності до засвоєння грамоти дітьми дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування готовності до засвоєння грамоти дітьми з тяжкими порушеннями мовлення дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
90 |
uk_UA |