ElarK-PNU

Особливості формування готовності до засвоєння грамоти дітьми з тяжкими порушеннями мовлення дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дубова, Марія
dc.date.accessioned 2025-06-12T10:59:38Z
dc.date.available 2025-06-12T10:59:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Дубова М. Особливості формування готовності до засвоєння грамоти дітьми з тяжкими порушеннями мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Марія Дубова. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9243
dc.description.abstract Актуальність вирішення проблеми неготовності дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення до засвоєння грамоти зумовлена значним збільшенням кількості дітей дошкільного віку (від 8% до 25%), які відчувають труднощі вже на початковому етапі навчання грамоти. Встановлена наявність у дітей даної групи порушень мовленнєвого розвитку, що мають тенденцію набувати стійкого характеру та кількісно збільшуватися. Мета роботи – наукове обґрунтування, розробка й експериментальна перевірка методики формування готовності до засвоєння грамоти дітьми дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування готовності до засвоєння грамоти дітьми з тяжкими порушеннями мовлення дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 90 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу