Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дубова, Марія | |
dc.date.accessioned | 2025-06-12T10:59:38Z | |
dc.date.available | 2025-06-12T10:59:38Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Дубова М. Особливості формування готовності до засвоєння грамоти дітьми з тяжкими порушеннями мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Марія Дубова. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9243 | |
dc.description.abstract | Актуальність вирішення проблеми неготовності дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення до засвоєння грамоти зумовлена значним збільшенням кількості дітей дошкільного віку (від 8% до 25%), які відчувають труднощі вже на початковому етапі навчання грамоти. Встановлена наявність у дітей даної групи порушень мовленнєвого розвитку, що мають тенденцію набувати стійкого характеру та кількісно збільшуватися. Мета роботи – наукове обґрунтування, розробка й експериментальна перевірка методики формування готовності до засвоєння грамоти дітьми дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування готовності до засвоєння грамоти дітьми з тяжкими порушеннями мовлення дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 90 | uk_UA |