dc.contributor.author |
Лісничок, Оксана |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-12T11:48:17Z |
|
dc.date.available |
2025-06-12T11:48:17Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Лісничок О. Особливості подолання поведінкових порушень у дітей з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Оксана Лісничок. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 69 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9250 |
|
dc.description.abstract |
Мовлення є важливим інструментом соціальної взаємодії, а також засобом контролю над власними й чужими емоціями та поведінкою. Діти, які використовують мовлення, щоб регулювати свої емоції та норми поведінки відповідно до вимог суспільства, мають більше шансів налагодити гарні стосунки з однолітками і знайти нових друзів. Мета роботи – вивчення проявів поведінки у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, з метою розробки програми втручання щодо успішної їх соціальної взаємодії з однолітками. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості подолання поведінкових порушень у дітей з тяжкими порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |