ElarK-PNU

Особливості подолання поведінкових порушень у дітей з тяжкими порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лісничок, Оксана
dc.date.accessioned 2025-06-12T11:48:17Z
dc.date.available 2025-06-12T11:48:17Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Лісничок О. Особливості подолання поведінкових порушень у дітей з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Оксана Лісничок. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 69 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9250
dc.description.abstract Мовлення є важливим інструментом соціальної взаємодії, а також засобом контролю над власними й чужими емоціями та поведінкою. Діти, які використовують мовлення, щоб регулювати свої емоції та норми поведінки відповідно до вимог суспільства, мають більше шансів налагодити гарні стосунки з однолітками і знайти нових друзів. Мета роботи – вивчення проявів поведінки у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, з метою розробки програми втручання щодо успішної їх соціальної взаємодії з однолітками. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості подолання поведінкових порушень у дітей з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу