Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лісничок, Оксана | |
dc.date.accessioned | 2025-06-12T11:48:17Z | |
dc.date.available | 2025-06-12T11:48:17Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Лісничок О. Особливості подолання поведінкових порушень у дітей з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Оксана Лісничок. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 69 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9250 | |
dc.description.abstract | Мовлення є важливим інструментом соціальної взаємодії, а також засобом контролю над власними й чужими емоціями та поведінкою. Діти, які використовують мовлення, щоб регулювати свої емоції та норми поведінки відповідно до вимог суспільства, мають більше шансів налагодити гарні стосунки з однолітками і знайти нових друзів. Мета роботи – вивчення проявів поведінки у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, з метою розробки програми втручання щодо успішної їх соціальної взаємодії з однолітками. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості подолання поведінкових порушень у дітей з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |