dc.contributor.author |
Скавінська, Ірина |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-12T12:11:11Z |
|
dc.date.available |
2025-06-12T12:11:11Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Скавінська І. Формування прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей з порушеннями мовлення шкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Ірина Скавінська. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 58 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9252 |
|
dc.description.abstract |
В даний час кількість дітей з загальним недорозвитком мовлення незмінно збільшується. У зв’язку з цим питання формування лексико-граматичної сторони мовлення у молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення має особливе значення у сучасній логопедії, а методика її розвитку є одним із найбільш актуальних. Мета роботи – здійснити наукове обґрунтування, визначити особливості розвитку навички використання прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку і розробити методичні рекомендації щодо формування прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей з порушеннями мовлення шкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей з порушеннями мовлення шкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
58 |
uk_UA |