Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Скавінська, Ірина | |
dc.date.accessioned | 2025-06-12T12:11:11Z | |
dc.date.available | 2025-06-12T12:11:11Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Скавінська І. Формування прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей з порушеннями мовлення шкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Ірина Скавінська. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 58 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9252 | |
dc.description.abstract | В даний час кількість дітей з загальним недорозвитком мовлення незмінно збільшується. У зв’язку з цим питання формування лексико-граматичної сторони мовлення у молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення має особливе значення у сучасній логопедії, а методика її розвитку є одним із найбільш актуальних. Мета роботи – здійснити наукове обґрунтування, визначити особливості розвитку навички використання прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку і розробити методичні рекомендації щодо формування прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей з порушеннями мовлення шкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей з порушеннями мовлення шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 58 | uk_UA |