ElarK-PNU

Формування прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей з порушеннями мовлення шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скавінська, Ірина
dc.date.accessioned 2025-06-12T12:11:11Z
dc.date.available 2025-06-12T12:11:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Скавінська І. Формування прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей з порушеннями мовлення шкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Ірина Скавінська. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 58 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9252
dc.description.abstract В даний час кількість дітей з загальним недорозвитком мовлення незмінно збільшується. У зв’язку з цим питання формування лексико-граматичної сторони мовлення у молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення має особливе значення у сучасній логопедії, а методика її розвитку є одним із найбільш актуальних. Мета роботи – здійснити наукове обґрунтування, визначити особливості розвитку навички використання прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку і розробити методичні рекомендації щодо формування прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей з порушеннями мовлення шкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей з порушеннями мовлення шкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 58 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу