Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Суходольська, Тетяна | |
dc.date.accessioned | 2025-06-13T08:19:54Z | |
dc.date.available | 2025-06-13T08:19:54Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Суходольська Т. Формування контролю за якістю письма у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Тетяна Суходольська. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 102 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9253 | |
dc.description.abstract | Основним напрямом логопедичної роботи на рівні початкової загальної освіти виступає вивчення порушень формування письмово-мовленнєвої діяльності у дітей з дисграфією, а також розробка корекційно-розвивальних технологій, що дозволяють подолати ці порушення. Значимість завдання вдосконалення письмово-мовленнєвої діяльності багато в чому пов’язана з тим, що відзначається тенденція збільшення кількості учнів, які мають порушення писемного мовлення і відчувають труднощі в його формуванні. Мета роботи – здійснити наукове обґрунтування та розробку методики диференційованого підходу до розвитку контролю за якістю письма в учнів з дисграфією. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування контролю за якістю письма у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 102 | uk_UA |