ElarK-PNU

Формування контролю за якістю письма у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Суходольська, Тетяна
dc.date.accessioned 2025-06-13T08:19:54Z
dc.date.available 2025-06-13T08:19:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Суходольська Т. Формування контролю за якістю письма у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Тетяна Суходольська. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 102 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9253
dc.description.abstract Основним напрямом логопедичної роботи на рівні початкової загальної освіти виступає вивчення порушень формування письмово-мовленнєвої діяльності у дітей з дисграфією, а також розробка корекційно-розвивальних технологій, що дозволяють подолати ці порушення. Значимість завдання вдосконалення письмово-мовленнєвої діяльності багато в чому пов’язана з тим, що відзначається тенденція збільшення кількості учнів, які мають порушення писемного мовлення і відчувають труднощі в його формуванні. Мета роботи – здійснити наукове обґрунтування та розробку методики диференційованого підходу до розвитку контролю за якістю письма в учнів з дисграфією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування контролю за якістю письма у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 102 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу