dc.description.abstract |
Упродовж останнього століття науковцями і практиками активно вивчаються діти зі складними, коморбідними порушеннями. Статистичні дані ООН свідчать про хоч і сталі, але достатньо високі показники розповсюдженості як мовленнєвих порушень, так і синдрому гіперактивного розладу та дефіциту уваги. Недорозвиток серійної організації послідовності елементів діяльності є важливою проблемою, несформованість саме сукцесивних синтезів впливає на оволодіння дитиною наочно-образним та логічним мисленням, на розвиток пам’яті, уваги, загальної та дрібної моторики, формування оптико-просторових уявлень. Поєднання цієї проблеми з наявністю у дитини ознак гіперактивного розладу та дефіциту уваги ще більше ускладнює засвоєння нею нових знань і вмінь, утруднює підготовку до школи. Мета роботи – дослідити особливості формування сукцесивних синтезів у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення, ускладненим гіперактивністю та дефіцитом уваги. |
uk_UA |