Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шуран, Марія | |
dc.date.accessioned | 2025-06-16T08:50:31Z | |
dc.date.available | 2025-06-16T08:50:31Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Шуран М. Особливості формування сукцесивних синтезів у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ускладненим гіперактивністю та дефіцитом уваги: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Марія Шуран. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 116 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9257 | |
dc.description.abstract | Упродовж останнього століття науковцями і практиками активно вивчаються діти зі складними, коморбідними порушеннями. Статистичні дані ООН свідчать про хоч і сталі, але достатньо високі показники розповсюдженості як мовленнєвих порушень, так і синдрому гіперактивного розладу та дефіциту уваги. Недорозвиток серійної організації послідовності елементів діяльності є важливою проблемою, несформованість саме сукцесивних синтезів впливає на оволодіння дитиною наочно-образним та логічним мисленням, на розвиток пам’яті, уваги, загальної та дрібної моторики, формування оптико-просторових уявлень. Поєднання цієї проблеми з наявністю у дитини ознак гіперактивного розладу та дефіциту уваги ще більше ускладнює засвоєння нею нових знань і вмінь, утруднює підготовку до школи. Мета роботи – дослідити особливості формування сукцесивних синтезів у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення, ускладненим гіперактивністю та дефіцитом уваги. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування сукцесивних синтезів у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ускладненим гіперактивністю та дефіцитом уваги | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |