Abstract:
За сучасних умов господарювання велика кількість керівників підприємств та фахівців з управління персоналом дійшли висновку, що на підприємстві необхідно формувати корпоративну культуру, яка сприяє поліпшенню мікроклімату в колективі та досягненню стратегічних і тактичних цілей підприємства. Корпоративна культура виступає тим ресурсом, який здатний покращити інвестиційний клімат та залучити додаткових клієнтів. На жаль, не всі підприємства на сьогодні використовують у своїй діяльності потенційні можливості корпоративної культури. Мета дослідження – аналіз теоретичних досліджень та можливість їх використання в практичній діяльності підприємств щодо методики формування і використання корпоративної культури та її впливу на процес управління персоналом і показники фінансово-господарської діяльності підприємства.