Abstract:
Зростання рівня тривожності, депресивних станів та емоційного вигорання серед студентів вимагає детального вивчення механізмів подолання стресу залежно від рівня ментального здоров’я. Розуміння цих механізмів сприятиме розробці ефективних програм психологічної підтримки та формуванню здорових поведінкових стратегій. Студенти з низьким рівнем ментального здоров’я часто використовують неефективні або деструктивні копінг-стратегії (уникнення, ізоляція, самозвинувачення). Дослідження таких стратегій дозволяє вчасно виявити групи ризику та надати їм допомогу. Мета роботи – виявити особливості копінг-поведінки студентів з різним рівнем ментального здоров’я з метою розробки рекомендацій щодо формування ефективних стратегій подолання стресу та підвищення рівня психоемоційного благополуччя.