ElarK-PNU

Виноробна продукція подільських брендів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванюк, Ганна Леонідівна
dc.date.accessioned 2025-12-05T12:41:45Z
dc.date.available 2025-12-05T12:41:45Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Іванюк Г. Л. Виноробна продукція подільських брендів: бакалаврська роб.: 242 Туризм / Ганна Леонідівна Іванюк. – Кам’янець-Подільський, 2025. – 57 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9612
dc.description.abstract У сучасних умовах розвитку агропромислового комплексу України виноробство посідає особливе місце як перспективна галузь, що поєднує історичні традиції та економічний потенціал. Зокрема, Поділля, з його сприятливими ґрунтово-кліматичними умовами, дедалі більше привертає увагу як регіон із можливостями для відновлення й активізації виноградарсько-виноробної справи. На фоні загального підвищення інтересу до локальних продуктів і розвитку туризму, дослідження стану та перспектив виноробства на Поділлі є особливо своєчасним. Мета роботи – всебічне дослідження сучасного стану виноробства на Поділлі та визначення перспектив його подальшого розвитку з урахуванням природних, економічних і соціальних чинників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 242 Туризм uk_UA
dc.title Виноробна продукція подільських брендів uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 57 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу