Аннотации:
Проблема формування комунікативної діяльності дітей молодшого шкільного віку з порушеннями розумового розвитку в процесі шкільного навчання залишається актуальною, адже для даної категорії дітей важливий не тільки сам процес участі у комунікативній діяльності, але й розуміння ситуації, за якої він відбувається. Рівень розвитку комунікативної діяльності дітей молодшого шкільного віку з порушеннями розумового розвитку вимагає від корекційної освіти більш детального вивчення та розробки нових засобів удосконалення рівня комунікативної діяльності цієї категорії дітей. У зв’язку з цим набувають актуальності питання вивчення особливостей комунікативної діяльності дітей з порушеннями розумового розвитку молодшого шкільного віку. Мета дослідження: вивчити особливості комунікативної діяльності дітей молодшого шкільного віку з порушеннями розумового розвитку.