Аннотации:
Емоційна сфера представлена сукупністю особливих внутрішніх психічних станів, які проявляються в суб’єктивних відносинах і безпосередньо впливають на пізнавальну діяльність та поведінку. В житті дитини емоції, відіграють важливу роль, являючись невід’ємним компонентом психічного відображення. Під впливом позитивних емоцій удосконалюється пам’ять, коригуються недоліки уваги й мислення. Це свідчить про необхідність глибокого вивчення емоційних станів учнів з особливими освітніми, під яким розуміємо послідовність позитивних змін, що ведуть до більш високих рівнів диференціації й організації емоційної сфери. Вченими розглядались різні аспекти розвитку емоційної сфери дітей з особливими освітніми потребами, визначався взаємозв’язок інтелектуальної та афективної сфери, розуміння власних емоційних станів та емоцій інших людей, патологічні прояви емоцій та ін. Незважаючи на значний вклад вчених окремі аспекти емоційного розвитку дітей з особливими освітніми потребами залишаються недостатньо вивченими. Актуальність та недостатнє вивчення цієї проблеми у спеціальній психології обумовило вибір теми дослідження: «Розвиток емоційної сфери дітей з ОПФР». Мета дослідження – визначити особливості розвитку емоційної сфери дітей з особливими освітніми потребами.