Abstract:
У теперішній час проблема девіантної поведінки підлітків є досить актуальною: збільшення кількості правопорушень, суїцидальних спроб, наркотичної та алкогольної залежностей серед підлітків та молоді. Це активізує пошук нових напрямів соціально-педагогічної профілактики девіантної поведінки та інноваційних методів роботи, які оптимізують вирішення даної проблеми. Разом з тим, проблему соціально-педагогічної профілактики девіантної поведінки підлітків вивчено недостатньо. Це зумовило вибір теми дослідження – «Особливості здійснення соціально-педагогічної профілактики з підлітками, що мають девіації на базі загальноосвітнього навчального закладу». Мета дослідження ― вивчити специфіку соціально-педагогічної профілактики девіантності серед учнів підліткового віку в загальноосвітній школі.