Аннотации:
Сучасний стан корекційної освіти щодо дослідження форм активності учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку у психолого-педагогічній літературі визначається особливостями прояву різних видів діяльності у них та найбільшою мірою проявляється в процесі їх трудового навчання. Учні початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку характеризуються недостатньою сформованістю та особливостей прояву різних видів діяльності, що позначається на її здійсненні та ефективності. На незрілість емоційно-мотиваційної та психічної сфери учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку вказує обмеженість мотивів мисленнєвої діяльності, недостатня сформованість соціальних потреб, відсутність допитливості, низький рівень прояву та короткочасність спонукань до мисленнєвої діяльності. Мета дослідження – розроблення теоретично обґрунтованої та експериментально апробованої педагогічної технології корекції наочно-образного мислення учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку.