Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Продан, Сергій Сергійович | |
dc.date.accessioned | 2020-05-28T14:18:45Z | |
dc.date.available | 2020-05-28T14:18:45Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Продан С. С. Корекція наочно-образного мислення учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Олігофренопедагогіка / Сергій Сергійович Продан. – Кам’янець-Подільський, 2019. – 103с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3585 | |
dc.description.abstract | Сучасний стан корекційної освіти щодо дослідження форм активності учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку у психолого-педагогічній літературі визначається особливостями прояву різних видів діяльності у них та найбільшою мірою проявляється в процесі їх трудового навчання. Учні початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку характеризуються недостатньою сформованістю та особливостей прояву різних видів діяльності, що позначається на її здійсненні та ефективності. На незрілість емоційно-мотиваційної та психічної сфери учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку вказує обмеженість мотивів мисленнєвої діяльності, недостатня сформованість соціальних потреб, відсутність допитливості, низький рівень прояву та короткочасність спонукань до мисленнєвої діяльності. Мета дослідження – розроблення теоретично обґрунтованої та експериментально апробованої педагогічної технології корекції наочно-образного мислення учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція наочно-образного мислення учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |