Аннотации:
Особистісно орієнтована гуманістична концепція виховання вимагає істотного перегляду принципів програмування основних виховних завдань. Сьогодні, слід сформулювати соціально-педагогічну суть проблеми відповідно до ринкової конкуренції та зсуву вектора ціннісних орієнтацій у дітей і молоді. Саме такий перегляд виховних орієнтирів допоможе зберегти кращі моральні якості підростаючої людини, допомогти їй успішно соціалізуватися у швидко мінливому світі. Впровадження у виховний процес концептуальних засад громадянського та національного виховання, дає змогу демократизувати та гуманізовати національну школу, що зумовлює актуальність проблеми морального виховання учнів. Саме школа покликана сформувати особистість майбутнього громадянина, готового співвідносити цінності та ідеали суспільства. Нові соціальні реалії вимагають якісно перероблених дослідницьких підходів до проблеми морального виховання особистості, як провідної її становлення. Мета дослідження полягає у з’ясуванні теоретичних основ морального розвитку та виховання молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку, дослідженні практичного аспекту розвитку та корекції моральних знань у них.