Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гнатишин, Мар’яна Ярославівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-29T06:50:02Z | |
dc.date.available | 2020-05-29T06:50:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Гнатишин М. Я. Формування навичок письма за правилом у дітей з дизорфографією: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Мар’яна Ярославівна Гнатишин. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3589 | |
dc.description.abstract | Перехід на рівень довільного оволодіння мовою характеризується появою складної усвідомленої форми мовленнєвої діяльності — письма, яке надалі стає одним з основних інструментів здобуття знань та формування навичок, потужним засобом комунікації. Оволодіння письмом передбачає як опанування технічною стороною (графікою), так і засвоєння норм правопису (орфографії), що є одним з основних чинників, які впливають на подальший навчальний процес. Саме навчання грамотного письма виявляється одним із найскладніших завдань не тільки у початковій школі, але й упродовж усього шкільного періоду. Наявність нерізко вираженого загального недорозвитку мовлення (далі — НЗНМ) є причиною виникнення різних порушень у формуванні писемного мовлення, серед яких одне з центральних місць посідає дизорфографія. Порушення правопису за правилом у дітей це – розповсюджене мовленнєве порушення, що вимагає своєчасної систематичної корекції. Значна поширеність порушень писемного мовлення серед дітей, ускладнює навчальний процес у цілому, і робить актуальною проблему виявлення і корекції дизорфографії у дітей. Існуючі прийоми і методики корекційної роботи з усунення дизорфографії у молодших школярів вимагають ретельної систематизації і подальшої розробки, що і зумовило вибір теми дослідження. Мета дослідження: розглянути особливості прояву порушень навичок письма за правилом у молодших школярів, визначити систему логопедичної роботи з усунення дизорфографії у дітей молодшого шкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування навичок письма за правилом у дітей з дизорфографією | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |