Abstract:
У сучасному освітньому просторі все більше популярності набуває впровадження інноваційних освітніх технологій. Вони сприяють гуманізації процесу навчання, його особистісному орієнтуванню, оптимізації взаємодії з вихованцями. У корекційній педагогіці можливості використання інноваційних освітніх технологій та їх значущість у практиці роботи з школярами з порушеннями мовлення вивчаються науковцями. Становлення особистості дитини з порушеннями мовлення, під час якого формуються вищі інтелектуальні функції є однією з актуальних проблем корекційної педагогіки. У зв’язку з цим, на сучасному етапі особливого значення надається удосконаленню змісту навчання та виховання молодших школярів з порушеннями мовлення. Актуальними стають пошуки нових підходів до педагогічної підтримки, перспективних технологій розвитку. Вибіркові порушення пізнавальної діяльності у дітей логопатів не дозволяють використовувати освітні технології в ″чистому″ вигляді, а потребують урахування багатьох об′єктивних і суб′єктивних обставин. Тому, запровадження у корекційно-розвивальний та виховний процес сучасних освітніх технологій вимагає перш за все вивчення потенційних можливостей та психофізичних особливостей дитини з порушеннями мовлення, її характеру, поведінки, ставлення до навколишнього тощо. Мета дослідження – вивчення особливостей використання ейдетичних методів у логопедичній роботі.