dc.contributor.author |
Козачинська, Наталія Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-29T07:54:41Z |
|
dc.date.available |
2020-05-29T07:54:41Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Козачинська Н. П. Використання методів ейдетики у роботі з учнями 2-3 класів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Наталія Петрівна Козачинська. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3592 |
|
dc.description.abstract |
У сучасному освітньому просторі все більше популярності набуває впровадження інноваційних освітніх технологій. Вони сприяють гуманізації процесу навчання, його особистісному орієнтуванню, оптимізації взаємодії з вихованцями. У корекційній педагогіці можливості використання інноваційних освітніх технологій та їх значущість у практиці роботи з школярами з порушеннями мовлення вивчаються науковцями. Становлення особистості дитини з порушеннями мовлення, під час якого формуються вищі інтелектуальні функції є однією з актуальних проблем корекційної педагогіки. У зв’язку з цим, на сучасному етапі особливого значення надається удосконаленню змісту навчання та виховання молодших школярів з порушеннями мовлення. Актуальними стають пошуки нових підходів до педагогічної підтримки, перспективних технологій розвитку. Вибіркові порушення пізнавальної діяльності у дітей логопатів не дозволяють використовувати освітні технології в ″чистому″ вигляді, а потребують урахування багатьох об′єктивних і суб′єктивних обставин. Тому, запровадження у корекційно-розвивальний та виховний процес сучасних освітніх технологій вимагає перш за все вивчення потенційних можливостей та психофізичних особливостей дитини з порушеннями мовлення, її характеру, поведінки, ставлення до навколишнього тощо. Мета дослідження – вивчення особливостей використання ейдетичних методів у логопедичній роботі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Використання методів ейдетики у роботі з учнями 2-3 класів з тяжкими порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |