Репозиторий Dspace

Використання методів ейдетики у роботі з учнями 2-3 класів з тяжкими порушеннями мовлення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Козачинська, Наталія Петрівна
dc.date.accessioned 2020-05-29T07:54:41Z
dc.date.available 2020-05-29T07:54:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Козачинська Н. П. Використання методів ейдетики у роботі з учнями 2-3 класів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Наталія Петрівна Козачинська. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3592
dc.description.abstract У сучасному освітньому просторі все більше популярності набуває впровадження інноваційних освітніх технологій. Вони сприяють гуманізації процесу навчання, його особистісному орієнтуванню, оптимізації взаємодії з вихованцями. У корекційній педагогіці можливості використання інноваційних освітніх технологій та їх значущість у практиці роботи з школярами з порушеннями мовлення вивчаються науковцями. Становлення особистості дитини з порушеннями мовлення, під час якого формуються вищі інтелектуальні функції є однією з актуальних проблем корекційної педагогіки. У зв’язку з цим, на сучасному етапі особливого значення надається удосконаленню змісту навчання та виховання молодших школярів з порушеннями мовлення. Актуальними стають пошуки нових підходів до педагогічної підтримки, перспективних технологій розвитку. Вибіркові порушення пізнавальної діяльності у дітей логопатів не дозволяють використовувати освітні технології в ″чистому″ вигляді, а потребують урахування багатьох об′єктивних і суб′єктивних обставин. Тому, запровадження у корекційно-розвивальний та виховний процес сучасних освітніх технологій вимагає перш за все вивчення потенційних можливостей та психофізичних особливостей дитини з порушеннями мовлення, її характеру, поведінки, ставлення до навколишнього тощо. Мета дослідження – вивчення особливостей використання ейдетичних методів у логопедичній роботі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання методів ейдетики у роботі з учнями 2-3 класів з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись