dc.contributor.author |
Виногородська, Юлія Вадимівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-29T08:47:58Z |
|
dc.date.available |
2020-05-29T08:47:58Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Виногородська Ю. В. Використання розповіді як методу формування зв’язного мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Юлія Вадимівна Виногородська. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3594 |
|
dc.description.abstract |
Проблема формування зв’язного мовлення розглядалася в педагогічному, логопедичному, психологічному аспектах. Дитячим навчальним закладам для дітей із загальним недорозвиненням мовлення (далі ЗНМ) належить провідна роль у їх вихованні та розвитку, корекції та компенсації мовленнєвого порушення, у підготовці до школи. Корекційна робота включає щоденне проведення фронтальних й індивідуальних занять, здійснення наступності в роботі логопеда, вихователя, батьків дитини. Формування мовлення дітей з ЗНМ в спеціальному ДНЗ здійснюється як у процесі різноманітної практичної діяльності під час проведення ігор, режимних моментів, спостережень за навколишнім, так і на спеціальних корекційних заняттях. Актуальність даного дослідження визначається необхідністю проведення спеціальної корекційно-розвивальної роботи із розвитку мовлення дітей із ЗНМ у найбільш сприятливий віковий період – у дошкільному віці. Значущість цієї проблеми окреслена також когнітивною функцією мовлення, тісним зв’язком процесу розвитку мовлення і пізнавальної діяльності. Недорозвиток мовлення негативно впливає на загальний психічний розвиток дитини, ускладнює її спілкування з оточенням. Метою дослідження є вивчення особливостей використання розповіді під час логопедичних занять з дошкільниками із ЗНМ. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Використання розповіді як методу формування зв’язного мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |