Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Виногородська, Юлія Вадимівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-29T08:47:58Z | |
dc.date.available | 2020-05-29T08:47:58Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Виногородська Ю. В. Використання розповіді як методу формування зв’язного мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Юлія Вадимівна Виногородська. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3594 | |
dc.description.abstract | Проблема формування зв’язного мовлення розглядалася в педагогічному, логопедичному, психологічному аспектах. Дитячим навчальним закладам для дітей із загальним недорозвиненням мовлення (далі ЗНМ) належить провідна роль у їх вихованні та розвитку, корекції та компенсації мовленнєвого порушення, у підготовці до школи. Корекційна робота включає щоденне проведення фронтальних й індивідуальних занять, здійснення наступності в роботі логопеда, вихователя, батьків дитини. Формування мовлення дітей з ЗНМ в спеціальному ДНЗ здійснюється як у процесі різноманітної практичної діяльності під час проведення ігор, режимних моментів, спостережень за навколишнім, так і на спеціальних корекційних заняттях. Актуальність даного дослідження визначається необхідністю проведення спеціальної корекційно-розвивальної роботи із розвитку мовлення дітей із ЗНМ у найбільш сприятливий віковий період – у дошкільному віці. Значущість цієї проблеми окреслена також когнітивною функцією мовлення, тісним зв’язком процесу розвитку мовлення і пізнавальної діяльності. Недорозвиток мовлення негативно впливає на загальний психічний розвиток дитини, ускладнює її спілкування з оточенням. Метою дослідження є вивчення особливостей використання розповіді під час логопедичних занять з дошкільниками із ЗНМ. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання розповіді як методу формування зв’язного мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |