Репозиторий Dspace

Використання розповіді як методу формування зв’язного мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Виногородська, Юлія Вадимівна
dc.date.accessioned 2020-05-29T08:47:58Z
dc.date.available 2020-05-29T08:47:58Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Виногородська Ю. В. Використання розповіді як методу формування зв’язного мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Юлія Вадимівна Виногородська. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3594
dc.description.abstract Проблема формування зв’язного мовлення розглядалася в педагогічному, логопедичному, психологічному аспектах. Дитячим навчальним закладам для дітей із загальним недорозвиненням мовлення (далі ЗНМ) належить провідна роль у їх вихованні та розвитку, корекції та компенсації мовленнєвого порушення, у підготовці до школи. Корекційна робота включає щоденне проведення фронтальних й індивідуальних занять, здійснення наступності в роботі логопеда, вихователя, батьків дитини. Формування мовлення дітей з ЗНМ в спеціальному ДНЗ здійснюється як у процесі різноманітної практичної діяльності під час проведення ігор, режимних моментів, спостережень за навколишнім, так і на спеціальних корекційних заняттях. Актуальність даного дослідження визначається необхідністю проведення спеціальної корекційно-розвивальної роботи із розвитку мовлення дітей із ЗНМ у найбільш сприятливий віковий період – у дошкільному віці. Значущість цієї проблеми окреслена також когнітивною функцією мовлення, тісним зв’язком процесу розвитку мовлення і пізнавальної діяльності. Недорозвиток мовлення негативно впливає на загальний психічний розвиток дитини, ускладнює її спілкування з оточенням. Метою дослідження є вивчення особливостей використання розповіді під час логопедичних занять з дошкільниками із ЗНМ. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання розповіді як методу формування зв’язного мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись