Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Перевознюк, Анастасія Валеріївна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T14:32:30Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T14:32:30Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Перевознюк А. В. Особливості корекції імпульсивної поведінки дітей молодшого шкільного віку з дислалією: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Анастасія Валеріївна Перевознюк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3770 | |
dc.description.abstract | З кожним роком кількість дітей, які йдуть до школи і мають порушення поведінки, зокрема, такі як імпульсивність або гіперактивність збільшується. Будь-яке порушення, незалежно від причин виникнення, вносить певні зміни в особистісний розвиток, в основному ці зміни носять негативний характер. Так, імпульсивність негативно впливає на всі сфери діяльності: навчальну, ігрову й ін., а також на взаємини з дорослими і однолітками. Помітно збільшилась і кількість дітей молодшого шкільного віку, у яких відмічається мовленнєві порушення, такі як дислалія, загальний недорозвиток мовлення та ін. Якщо крім мовленнєвих вад у дитини є порушення в поведінці, то їй значно важче і навчатись, і адаптуватись до умов навчання. Дезадаптація проявляється у неуспішності в навчанні, надмірній розгальмованості або загальмованості, в слабкому контролі за виявленням почуттів, а також в прагненні привернути до себе увагу. Імпульсивність створює учневі труднощі в навчанні, по-перше страждає увага, дитина не вміє розподіляти її, на уроці такий учень сам неуважний і відволікає увагу інших, його важко зацікавити чим-небудь. Відповіді швидкі необдумані. Педагогам важко працювати з такими дітьми, особливо коли такий учень «зриває» урок. Надмірна активність негативно впливає і на стосунки з батьками. їм соромно за поведінку своїх дітей. Вдома діти неслухняні, не запам’ятовують прохання чи доручення, що примушує батьків застосовувати часто покарання, читання нотацій, хоч ці заходи є безрезультатними. Дорослі постійно чують зауваження на рахунок поведінки власних дітей з боку оточуючих, тому часто перебувають в стані емоційної напруги. Діти відчувають це і самі стають емоційно напруженими. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально визначити шляхи та засоби корекцїйної роботи з гіперактивними дітьми, спрямованої на формування у них навичок саморегуляції. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості корекції імпульсивної поведінки дітей молодшого шкільного віку з дислалією | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |