dc.contributor.author |
Сурмій, Валентина Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-22T14:53:33Z |
|
dc.date.available |
2020-12-22T14:53:33Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Сурмій В. В. Корекція порушень емоційної пам’яті у дітей раннього віку з порушеннями мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Валентина Василівна Сурмій. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3773 |
|
dc.description.abstract |
Головним завданням сучасної дошкільної освіти є розвиток гармонійної, високодуховної особистості. Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями мовлення. Але емоційну пам’ять у дітей раннього віку досліджено не достатньо, тому окреслені проблеми обумовлюють актуальність здійснення дослідження на тему "Корекція порушень емоційної пам’яті у дітей раннього віку з порушеннями мовлення". Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямовані на формування емоційної пам’яті у дітей раннього віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Корекція порушень емоційної пам’яті у дітей раннього віку з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |